Marka pracodawcy

konferencjaMiałam okazję być na konferencji marketingowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie – jak już wspominałam niedawno. I było bardzo ciekawie. Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy, trochę wiedziałam już -ale na pewno ugruntowienie swojej wiedzy jest dobrym pomysłem na każdym etapie kariery.

Jednym z ciekawszych tematów była marka pracodawcy. I wydaje się – że jest to temat bardzo ważny zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy. Szczególnym przykładem dbania o swoich pracowników jest zapewnienie przez jedno z przytaczanych firm przedszkola dla dzieci swoich pracowników. Przedszkole to nie było tylko „przechowalnią” dzieci – ale miało bardzo wysoki poziom nauczania, a naciskiem na wielojęzykowość – które tak jest dzisiaj potrzebna. Rodzice mogli jeść z dziećmi obiad w porze obiadowej, spędzali o wiele więcej czasu ze swoimi dziećmi i co się okazuje? Byli o wiele lepiej zmotywowanymi pracownikami od innych. Doceniali swoją pracę o wiele bardziej. Częściej byli skłonni do wykonywania nadgodzin. Generalnie – byli bardzo dobrymi pracowniami, bo czuli się dobrymi rodzicami. I tym optymistycznym akcentem chciałabym skończyć, bo muszę położyć dzieci spać;)